کاربران عزیز ،این فایل حاوی مطالعه پروپوزال مدیریت بازرگانی با عنوان بررسی نقش خصوصیات فردی مصرف کنندگان در انتخاب گوشی تلفن همراه مطالعه ی موردی ن شهر شیراز با فرمت ورد در 14 صفحه می باشد که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

پروپوزال بررسی نقش خصوصیات فردی مصرف کنندگان در انتخاب گوشی تلفن همراه

-1) مقدمه

در این فصل به کلیات پژوهش پرداخته شده است. بدین منظور پس از بیان مسئله و بیان ضرورت و اهمیت موضوع، اهداف، سوالات و فرضیه‌های پژوهشبیان شده است. سپس قلمروی پژوهش، تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها و محدودیت‌های پژوهش مورد بررسی قرار گرفته است. در انتهای فصل نیز چارچوب نظری پژوهش ارایه شده است.

2-1) بیان مسئله

در عرصه­ ی تجارت، رقابت امری اجتناب‌ناپذیر است. موسسات بازرگانی برای موفقیت در این رقابت از ابزارهای متعددی بهره‌مند می‌شود. تمامی استراتژی­ها و روش­های بازاریابی بر پایه­ی باورهای صریح و ضمنی از رفتار مصرف‌کننده است. به زعم برخی از نویسندگان مدیریت، مصرف‌کنندگان، سلطان بازارند».

مصرف‌کنندگان، عوامل اصلی و اجزای اصلی بازار کالاها و خدمات محسوب می‌شوند. از این­رو شناخت اندیشه، عقاید، ارزش­ها و نگرش­ها، باورها، فرهنگ، آداب و رسوم و نیازهای آنان امری ضروری به نظر می‌رسد. بر همین اساس بدون داشتن درک صحیح از دانش رفتار مصرف‌کننده، پیش‌بینی و واکنش نسبت به نیازها و تمایلات مشتریان امکان‌پذیر نیست. با دستیابی به این دانش، تولید کالاها، میزان تقاضا، ویژگی‌های کالاهای مصرف‌کنندگان و بالاخره خلق خواسته‌های متعدد برای مصرف‌کنندگان امکان‌پذیر خواهد بود. بنابراین برای هر شرکتی به طور اخص حمایت از مصرف‌کننده شاخص کلیدی موفقیت یا شکست است. رفتار مصرف­کننده،عبارت است از مطالعه­ی این که مردم چگونه خرید می­کنند،چه چیز یا چیزهایی می خرند و چرا خرید می کنند.


پروپوزال بررسی نقش خصوصیات فردی مصرف کنندگان در انتخاب گوشی تلفن همراه

دانلود رایگان مقاله فارسی pdf


هویت برند pdf


دانلود مقاله فارسی word


دانلود رایگان مقالات فارسی isi


دانلود مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی رایگان


بانک مقاله رایگان


پایان نامه های دفاع شده دانشگاه تهران


دانلود رایگان پایان نامه های کارشناسی ارشد




مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها