کاربران عزیز ،این فایل حاوی مطالعه پروپوزال مدیریت صنعتی با عنوان بررسی رابطه تفکر استراتژیک و مدیریت دانش در شرکت های تولیدی حاضر در گروه فات اساسی بورس اوراق بهادار تهران با فرمت ورد در 16 صفحه می باشد که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

بررسی رابطه تفکر استراتژیک و مدیریت دانش در شرکت های تولیدی حاضر در گروه فات اساسی بورس اوراق بهادار تهران

امروزه بسیاری از سازمان­ها، بخصوص سازمان های دولتی که نمی توانند، از دانش در محل شایسته آن برای رسیدن سازمان به مزیت های رقابتی،اطلاعات مهم،به موقع و قابل دوام و نیز منابع لازم برای توسعه در جهت تفکرات بلند مدت مدیران و استراتژی های سازمانی، بهره برداری نمایند،رنج می برند و این در حالی  است که نقش فرایند­های مدیریت سازمانی در نیل به مقاصد استراتژیک سازمان از اهمیت فوق العاده ای برای همه سازمان ها بر خوردار است.

از انجا که فرایند های مدیریت دانش، راهبرد ها و فرایند هایی هستند که قادرند جریان دانش را در جهت ایجاد و برآورده ساختن  انتظارات سازمان، مشتریان و کاربران در کل سازمان  در آورند،دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان، تنها با درک درست رابطه بین این فرایند ها و ابعاد گوناگون تفکر استراتژیک که برنامه ریزی های بلند مدت را در پی دارد میسر می شود. فهم رابطه بین فرایند های چندگانه مدیریت دانش و در سازمان با ابعاد فرایندی تفکر استراتژیک آگاهی و اطلاعات مفیدی از اینکه سازمان چگونه می تواند به نحوی شایسته، برنامه مدیریت دانش را برای دست یابی به مزیت رقابتی  قابل دوام و استراتژیک به کار گیرد را فراهم میسازد.

پیاده سازی مدیریت دانش در سازمان مستم آنست که عوامل سازمانی از جمله ساختار و فرهنگ و تکنولوژی، منابع انسانی و جهت گیری ی دارای ویژگی های خاصی بوده و از انسجام و هماهنگی لازم برخوردار باشد خلق دانش و انتقال دانش دو فعالیت اصلی و کلیدی مدیریت دانش در نظر گرفته شده است. خلق و انتقال دانش مستم ساختار خاصی در سازمان است. ساختار سازمانی بیانگر شیوه و روشی است که افراد ومشاغل در یک سازمان ترتیب داده شده اند به طوری که انجام امور سازمانی فراهم گردد.  ساختار می تواند مشوق یا مانع مدیریت دانش باشد. .


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها